Start  >  Blog
> 20. maj 2012

Foregående    Index    Dette tema

Med ryggen til New York Søndag, 20.05.12

I går fløj jeg så til New York. Jeg havde jo samlet en del bonuspoints sammen gennem tiden, og her den 31. januar udløb 30.000 af de point hvis ikke jeg gjorde noget seriøst ved dem. Som for eksempel at købe en bonusrejse til USA. Disse bonuspoints kunne dog kun bruges på rejser med SAS, så skulle jeg til USA måtte jeg nøjes med de muligheder som SAS tilbød, og der var ikke rigtig nogle af de destinationer, der stod på min ønskeliste, som for tiden havde Seattle og Ottawa øverst. Men så kunne jeg da i det mindste bruge pointene til at komme over dammen, og så købe en separat billet videre derfra. Jeg valgte så at flyve til New York, eller rettere Newark i New Jersey. Jeg var fremme lørdag aften, og havde egentlig regnet med at møde en fyr ved navn Bryan i New York Bondage Club søndag aften, men han havde fortalt mig at han ikke var i byen den weekend, så han havde anbefalet mig at kontakte John, en af hans venner i Trenton, New Jerseys hovedstad. Og da jeg i toget fra lufthavnsterminalen til mit hotel tilfældigvis havde fået fat i en køreplan for New Jersey Transit, banen der forbinder Penn Station i New York med Trenton, og hvor jeg kunne se at der var flere direkte tog i timen til Trenton. Så i morges tog jeg hotellets shuttlebus til lufthavnen og toget videre derfra til Trenton. Når man tænker på, at det i sin tid var jernbanerne der åbnede USA er det beskæmmende at se, hvor ringe indflydelse jernbanerne i dag har på samfærdslen i USA. Så jeg gjorde da mit til at skabe lidt omsætning i foretagendet. John var kommet hjem fra Vermont i nat, men i takt med at han, og de to venner han havde taget med hjem, vågnede op, kom der lidt mere liv i kludene. Vi havde jo begge forskudt døgn, dog blot i hver sin retning, da de var kommet hjem i nat, og jeg var vågnet kl. 11 pm, så om eftermiddagen tog vi på en kombineret breakfast og lunch på Mom's Diner. Inden jeg tog toget tilbage til mit hotel måtte jeg dog lige prøve lidt af John's udstyr, da ikke blot havde han en komplet NATO anti-G flyverdragt, men også en solid Mr.S bondage chair, som også sagtens kunne styre mig når jeg blev lidt for ilter! Jeg kom så ikke til NY Bondage Club i dag, men jeg fik nu en god oplevelse alligevel. Jeg var tilbage på hotellet lige inden restauranten lukkede, så selv om jeg nu havde været vågen i et helt døgn skulle jeg nu alligevel have min aftensmad!

Eksterne links på denne side overvåges ikke og garanteres derfor kun på uploadtidspunktet.
Informationer om ændringer samt kommentarer i øvrigt modtages gerne på blog@viaalpina.dk.