Start  >  Blog
> 16. februar 2018

Foregående    Index    Dette tema

Brydning med g6fighter i Düsseldorf Fredag, 16.02.18

Da jeg planlagde årets aktiviteter havde jeg lagt en weekend i Berlin ind på det her tidspunkt, så jeg i hvert fald kunne få brydet i februar, når nu jeg vidste, at jeg næppe ville få brydet i januar. Jeg kunne dog godt have brydet i januar også, da jeg for en måned siden var blevet inviteret til Remscheid for at bryde med en fyr, der havde set billeder hos Sperling, hvor jeg havde brydet med ham, og han så gerne at jeg kom derned med det samme. Men Eile mit Weile, hvis det kunne blive her i februar i stedet kunne det kombineres med min tur til Berlin, og derudover ville en togtur fra Berlin være både hurtigere og billigere end en tur fra København. Så i går tog jeg bussen til Berlin, hvor jeg kunne overnatte hos Romano, og tidligt i morges tog jeg bybussen til Bahnhof Spandau, hvor jeg havde billet til det direkte tog til Düsseldorf. Det var nemlig i mellemtiden blevet aftalt at g6fighter gerne ville være med til brydningen, og derefter kunne jeg overnatte hos ham, så vi kunne spare hotelværelset. Jeg havde nemlig brydet med g6fighter i 2016, da han var på besøg i København, og hans deltagelse ville også være et plus for brydningen. Selv om jeg nok ville få klø af ham igen, ligesom han havde gjort det i 2016. Jeg havde aldrig været i Düsseldorf før, så fik hurtigt et positivt indtryk af byen, specielt da jeg blev modtaget af g6fighter med et knus på hovedbanegården. Herfra blot et enkelt stop med undergrundsbanen og vi var hos ham - og få minutter senere mødte Michi op, den fyr, som oprindeligt havde inviteret mig til Remscheid, og som nu var kommet her for at bryde med mig. Uden tøven startede g6fighter med at bryde med mig, vi kendte jo hinanden, og så kunne Michi få et indtryk af hvem han var oppe mod. Selvfølgelig var g6fighter overlegen, da han havde haft fem gange så mange modstandere som jeg, og vel også havde brydet i fem gange så lang tid. Alligevel var jeg selv ikke helt utilfreds, for hvor jeg i 2016 havde brydet med g6fighter i sensommeren efter mange friske matches var det her jo sidst på vinteren, hvor mit aktivitetsniveau plejer at være på lavpunktet. Så at jeg ikke blev overvundet med det samme tog jeg som et plus.

Fanget i en bodyscissor af g6fighter i Düsseldorf.

Eksterne links på denne side overvåges ikke og garanteres derfor kun på uploadtidspunktet.
Informationer om ændringer samt kommentarer i øvrigt modtages gerne på blog@viaalpina.dk.